31. aug.

Oslo

tirsdag

IT-ekskursjonen 2021

Årets IT-ekskursjon vil finne sted 31. august - 3. september. Vi vil i løpet av turen besøke flere ulike bedrifter. Det vil bli både dagsbesøk og kveldsbesøk.

Om ITEX

Dette er en unik mulighet for dere til å bli kjent med bedriftene og omvendt. På turen kan det bli mulighet for intervjuer til både sommerjobb og fast jobb. Dette er både en faglig og sosial tur, der du kan bli bedre kjent med dine nye klassekamerater, og mulige fremtidige arbeidsgivere. Bedriftene ønsker seg CVer fra de påmeldte, så det kan være lurt å oppdatere denne før turen.

All transport (fly/buss/tog) og hotell på vei til Oslo vil bli dekket. Se mer om dette under "transport"-punktet lenger ned.

Påmelding for nye masterstudenter vil åpne rett etter at opptaket er gjort i juli. Det vil også bli sendt ut e-post med detaljert informasjon om ekskursjonen nærmere avreise.

Tirsdag 31.08 -

Fredag 03.09 -

Retur Trondheim

Transport

Vi har bestilt fly tur/retur Oslo og transport i Oslo. Det kommer separate påmeldinger til flyene slik at vi får oversikt over hvem som ønsker å benytte seg av tilbudet. Reise til Oslo utenom vår booking vil ikke bli refundert.

Overnatting

Mer info kommer

Bedriftsbesøk

Når turen nærmer seg åpner vi påmelding til de ulike bedriftsbesøkene. Alle bedriftsbesøk kommer til å ha egen påmelding.

Annet

Har du spørsmål? Send oss en mail på itex@online.ntnu.no!