Plane

Oslo

tirsdag

IT- ekskursjonen 2022

Årets IT- ekskursjon vil finne sted 30.august - 2.september. I løpet av turen vil du få mulighet til å bli kjent med spennende og aktuelle IT- bedrifter som potensielt kan bli din arbeidsgiver.

Om ITEX

IT-ekskursjonen er et arrangement for masterstudenter i informatikk ved NTNU, der formålet er å reise på besøk til spennende og aktuelle IT-bedrifter for å få bedre kjennskap og forhold til potensielle arbeidsgivere. Dette er en unik mulighet for dere til å bli kjent med bedriftene og omvendt

Du vil få mulighet til å besøke seks ulike bedrifter på formiddagsbesøk og kveldsbesøk. Besøket på formiddagen vil vare fra 12- 15, mens kveldsbesøket varer fra 18 og utover. Under besøket vil bedriftene selv stå fritt til hva slags opplegg de ønsker å gjennomføre. Det kan være bedriftspresentasjoner, faglige kurs, case-arbeid, konkurranser, sosiale aktiviteter, eller annet som kan gi innsikt i hvordan det er å jobbe hos bedriften.

På turen kan det bli mulighet for intervjuer til både sommerjobb og fast jobb. Dette er både en faglig og sosial tur, der du kan bli bedre kjent med dine nye klassekamerater, og mulige fremtidige arbeidsgivere. Bedriftene ønsker seg CVer fra de påmeldte, så det kan være lurt å oppdatere denne før turen.

Tirsdag 30.august:

1. Avreise Trondheim 07:30 til Oslo

2. Besøk formiddag (12-15):

• TietoEvry
  • Geodata
  • Blank
  • Alv
  • Netlight

Onsdag 31.august:

1. Besøk formiddag (12-15):
  • Visma
  • Simula
  • Sparebank 1
  • Sopra Steria
  • Knowit

Torsdag 01.september:

1. Besøk formiddag (12-15):
  • EY
  • Noa Ignite
  • Bouvet
  • Bekk
  • Accenture

Fredag 02.september

1. Retur Trondheim

Litt praktisk Info

Transport

Vi har bestilt fly tur/retur Oslo og transport i Oslo. I tillegg er det satt opp busser til flyplassen og kjøpt flytog billett til Oslo.

Overnatting

Vi ha booket rom på Hotel Bondeheimen - Oslo - Norway.

Bedriftsbesøk

Når turen nærmer seg åpner vi påmelding til de ulike bedriftsbesøkene. Alle bedriftsbesøk kommer til å ha egen påmelding.

Spørsmål?

Lurer du på noe annet? Send oss en mail på itex@online.ntnu.no!