Jubileumsbilde

Scandic Lerkendal

lørdag

Online 30 år: Bankett

Høsten 2016 fyller Online hele 30 år, og i den anledning blir det arrangert en heidundrende bankett på Scandic Lerkendal. Kvelden vil bestå av god mat og drikke, underholdning, talere og sanger. Så det er bare å hente frem finstasen og bli med på feiringen!

Prisen for studenter i 1.-5. klasse informatikk på Gløshaugen er 650 kroner, for de øvrige er prisen 750 kroner.

Inkludert i prisen er en treretters middag, to enheter drikke og ikke minst; en underholdende aften. Vi minner om at alle må legge inn eventuelle allergier på sin profil, slik at vi kan tilrettelegge for dette.

Antrekk: studentergalla.

Påmeldingen er åpen for alle Onlinere - nåværende som utgåtte. Du kan selvfølgelig også ta med deg følge. Følget ditt må da selv opprette en profil her på Online web, og fylle ut feltet for ekstrainformasjon med ditt navn ved påmelding.