telenordigital

Ukedag

tirsdag

IT-ekskursjonen 2017

Årets IT-ekskursjon vil finne sted 29. august - 01. september. Vi vil i løpet av turen besøke ni bedrifter, der seks er todelte dagsbesøk og de resterende er kveldsbesøk. Bedriftene vi skal besøke er Bekk, Bouvet, Knowit, Sopra Steria, DNB, Making Waves, Accenture, Telenor Digital og Appear TV.

Dette er en unik mulighet for dere til å bli kjent med bedriftene og omvendt. På turen kan det bli mulighet for intervjuer til både sommerjobb og fast jobb. Dette er både en faglig og sosial tur, der du kan bli bedre kjent med dine nye klassekamerater, og mulige fremtidige arbeidsgivere. Bedriftene ønsker seg CVer fra de påmeldte, så det kan være lurt å oppdatere denne før turen. Fly til Oslo, hotell, og transport til bedriftene vil bli dekket. Fly tilbake til Trondheim og transport til og fra flyplassene må ordnes på egenhånd, men det vil bli en refusjonsordning i ettertid, der så mye som mulig vil bli dekket*.

Påmelding for nye masterstudenter vil åpne rett etter at opptaket er gjort i juli. Det vil også bli sendt ut e-post med detaljert informasjon om ekskursjonen nærmere avreise.

####Program for turen

Tirsdag:

• Fly fra Værnes - Gardermoen, kl 12.15
  • Kveldsbesøk hos DNB

Onsdag:

• Dagsbesøk hos Accenture eller Telenor Digital
  • Kveldsbesøk hos Bouvet

Torsdag:

• Dagsbesøk hos Making Waves eller Bekk
  • Kveldsbesøk hos Knowit

Fredag:

• Dagsbesøk hos Appear TV eller Sopra Steria, ferdig kl 14.00

Ved å melde deg på dette arrangementet godtar du å møte opp til gitte tidspunkter. Ved å ikke møte opp til bedriftsbesøkene til gitt tid må du betale et straffegebyr på 1000kr. Ved å ikke møte opp på ekskursjonen i det hele tatt må du betale kostnadene som er lagt ut for deg for fly og hotell.

*ITEX vil refundere så mye som mulig av det deltagerne legger ut i for transport. Ved å bestille rimeligste alternativ med fly er det stor sjanse for at alt blir dekket.

Spørsmål kan sendes til itex@online.ntnu.no

Påmelding

Dette er ikke et påmeldingsarrangement.

Medarrangør